PENGUMUMAN2!!!!

SEMUA PUISI2 JIWANG KARAT ATAU BAKAL BERKARAT LAM BLOG INI TIDAK MERUJUK KEPADA SAPE2 ATAU MANA2 PARTI KETIGA MELAINKAN DINYATAKAN DEMIKIAN. IA HANYA MADAH2 UNTUK MEMPERKAYAKAN KESENIAN MINDA SAYA...SEKIAN TERIMA KASIH.. BERKHIDMAT UNTUK NEGARA.

Monday, December 21, 2009

Pemilik cintaku~

Ive just finish reading "pemilik cintaku, sesudah Allah dan rasul".
A kind of very nice and short islamic novel.
Written by mdm Fatimah Syarha Mohd Nordin.
huhu, cuti2 malaysia la katakan...

I start thinking,
my mind once again analysing vigorously.
How was my life 2 be compared with her.
We both muslim, we both women, we both tied with d same aqidah..
We both disyariatkan with d same tuntutan.
The only difference is, shes married,
n im single... unavailable...~ hahaha

But d way im living on,
d way i express myself is ..
terlalu berbeza dengan dia...
I was too fanatic chasing after d sukaduka of dis temporary life.
It was too beatiful in d eyes of me.
I was not greedy..
Not greedy to hope 4 better n d best,
Akhirat selamanya.
Menyesalkah aku???

Sahabat2ku, Dayah, farah, Alia is getting better..
much2 better than me,
kemanakah aku,
2010 is traking nearer..
I wish i could be a better person.

Doa pengasih
"Ya Allah jadikanlah hamba-Mu ini menyintai orang beriman dan jadikanlah orang yang beriman menyintaiku"

Doa which i suppose to read everyday,
everytime every after my pray...
tapi have i ever read???, have i ever ask???
x pernah pon... MASYAALLAH...
Terasa jahil sesangat..
Ainin, tolonglah...
I just wanna ask 2 things from u,
amal n istiqamah...
dats all...
do it for me... do it 4 ur own self...
InsyaAllah.... go ainin.. aja2 fighting...

No comments:

Post a Comment